[put_wpgm id=2]
  • No categories
  • 04: teesra qaida : alif aur laam jo Awsaf aur Asma ijnaas mein daakhil hoti hai, is ka faida istaghraaq ka hota hai is aitbaar se jis tareeqay se daakhil sun-hwa hai

    04: تیسرا قاعدہ: الف اور لام جو اوصاف اور اسماء اجناس میں داخل ہوتی ہے، اس کا فائدہ استغراق کا ہوتا ہے اس اعتبار سے جس طریقے سے داخل ہوا ہے


    05: Choutha qaida : jab nakria, nifi ke sayaq mein waqay hota hai ya nahee mein ya shart mein ya istifahaam mein to yeh Dalalat karta hai ummoom ki

    05: چوتھا قاعدہ: جب نکرہ، نفی کے سیاق میں واقع ہوتا ہے یا نھی میں یا شرط میں یا استفھام میں تو یہ دلالت کرتا ہے عموم کی


    12: Daswaan Qaidah: Quran Majeed mein jo tareeqay hain kafiroon ki dawat ke liye un ki mukhtalif milteen aur tareeqay

    12: دسواں قاعدہ - قرآن مجید میں جو طریقے ہیں کافروں کی دعوت کے لیے ان کی مختلف ملتیں اور طریقے


    13: Gyarwan Qaidah: Jaissa ke quran ki Tafseer karne wala shakhs ya aalim is cheez ki maraat karta hai, is ka khusoosi ihtimaam karta hai jo lafz ki Dalalat hai is ke mutabiq hai, aur jo maienay is ke andar bhi shaamil hai, isi tareeqay se Mufassir quran ko chahiye ke woh is lafz se jo lazim maienay nikaltay hain is ki maraat ko madday nazar rakhtay hue Tafseer kere, aur khusoosi tor par woh maienay jo lazim atay hain is lafz se jis ka zikar nahi kya gaya lafz – Part 1

    13: گیارواں قاعدہ: جیسا کہ قرآن کی تفسیر کرنے والا شخص یا عالم اس چیز کی مراعت کرتا ہے،اس کا خصوصی اہتمام کرتا ہے جو لفظ کی دلالت ہے اس کے مطابق ہے،اور جو معنی اس کے اندر بھی شامل ہے،اسی طریقے سے مفسر قرآن کو چاہیے کے وہ اس لفظ سے جو لازم معنی نکلتے ہیں اس کی مراعت کو مدے نظر رکھتے ہوئے تفسیر کرے،اور خصوصی طور پر وہ معنی جو لازم آتے ہیں اس لفظ سے جس کا ذکر نہیں کیا گیا لفظ - حصہ اول


    14: Gyarwan Qaidah: Jaissa ke quran ki Tafseer karne wala shakhs ya aalim is cheez ki maraat karta hai, is ka khusoosi ihtimaam karta hai jo lafz ki Dalalat hai is ke mutabiq hai, aur jo maienay is ke andar bhi shaamil hai, isi tareeqay se Mufassir quran ko chahiye ke woh is lafz se jo lazim maienay nikaltay hain is ki maraat ko madday nazar rakhtay hue Tafseer kere, aur khusoosi tor par woh maienay jo lazim atay hain is lafz se jis ka zikar nahi kya gaya lafz – Part 2

    14: گیارواں قاعدہ: جیسا کہ قرآن کی تفسیر کرنے والا شخص یا عالم اس چیز کی مراعت کرتا ہے،اس کا خصوصی اہتمام کرتا ہے جو لفظ کی دلالت ہے اس کے مطابق ہے،اور جو معنی اس کے اندر بھی شامل ہے،اسی طریقے سے مفسر قرآن کو چاہیے کے وہ اس لفظ سے جو لازم معنی نکلتے ہیں اس کی مراعت کو مدے نظر رکھتے ہوئے تفسیر کرے،اور خصوصی طور پر وہ معنی جو لازم آتے ہیں اس لفظ سے جس کا ذکر نہیں کیا گیا لفظ - حصہ دوم


    15: Barhwan Qaidah – Part 1: Wo Qurani ayaat jin kay zahir main tazaad hai unko uski no’o or jo un ka munasib muqam hy uspar mahmool kiya jayega

    15: بارہواں قاعدہ - حصہ اول : وہ قرآنی آیات جن کے ظاہر میں تضاد ہے ان کو اس کی نوع اور جو ان کا مناسب مقام ہے اس پر محمول کیا جائے گا


    16: Barhwan Qaidah – Part 2: Wo Qurani ayaat jin kay zahir main tazaad hai unko uski no’o or jo unka munasib muqam hy uspar mahmool kiya jayega

    16: بارہواں قاعدہ - حصہ دوم : وہ قرآنی آیات جن کے ظاہر میں تضاد ہے ان کو اس کی نوع اور جو ان کا مناسب مقام ہے اس پر محمول کیا جائے گا


    19: Pandrahwan qaidah – Allah Ta’ala ney basharatein banayi hain dilon ke itminan ke liye aur eiman ke barhaney ke liye

    19: پندرواں قاعدہ - اللہ تعالی نے بشارتیں بنائی ہیں دلوں کے اطمینان کے لیے اور ایمان کو بڑھانے کے لیے


    20: Solahwan qaidah – Waeid kay maqaamaat par shart ke jawaab ko hazaf (mukhfee) ta’zeem amr aur shiddat ki dalaalat karta hai

    20: سولہواں قاعدہ - وعید کے مقامات پر شرط کے جواب کو حذف (مخفی) کرنا تعظیم امر اور شدت کی دلالت کرتا ہے


    21: Satrahwan qaida – baaz ism jab quran Majeed mean alag se bayan kiye jayen to wo aam maienay ki dalalat karte hain aur jab usay dosray ism ke sath jora jaye to har aik ism alag maienay ki dalalat karte hain.

    21: سترہواں قاعدہ- بعض اسم جب قرآن مجید مین الگ سے بیان کیے جائیں تو وہ عام معنی کی دلالت کرتے ہیں اور جب اسے دوسرے اسم کے ساتھ جوڑا جائے تو ہر ایک اسم الگ معنی کی دلالت کرتے ہیں۔


    22: Atharwan Qaida – Bandon ke Hidayat, gumraahi, maghfirat aur rizq ke Moajjib asbaab ka talluq bundon se hai

    22: اٹھارہواں قاعدہ - بندوں کے ہدایت، گمراہی، مغفرت اور رزق کے موجب اسباب کا تعلق بندوں سے ہے


    قرآن مجید کی بعض آیات میں یہ خبر ہوتی ہے کہ الله تعالى جسے چاہے ہدایت، گمراہی، مغفرت اور رزق عطا کرے اور بعض آیات میں یہ خبر ہوتی ہے کہ ان سب کا موجب اسباب کا تعلق بندوں سے ہے ۔


    23: Unniswan Qaida – Quran majeed ki ayaat ka ekhtataam Allah taala ke asma ul husna se honay ka matlab yeh hai ke jo hukum is aayat mein mazkoor hai iska talluq Allah taala kay isi pyarey naam se hai

    23: انیسواں قاعدہ - قرآن مجید کی آیات کا اختتام اللہ تعالی کے اسماء الحسنی سے ہونے کا مطلب یہ ہے کہ جو حکم اس آیت میں مذکور ہے اس کا تعلق اللہ تعالی کے اسی پیارے نام سے ہے


    24: Unniswan Qaida – Quran majeed ki ayaat ka ekhtataam Allah taala ke asma ul husna se honay ka matlab yeh hai ke jo hukum is aayat mein mazkoor hai iska talluq Allah taala kay isi pyarey naam se hai – Part 2

    24: انیسواں قاعدہ - قرآن مجید کی آیات کا اختتام اللہ تعالی کے اسماء الحسنی سے ہونے کا مطلب یہ ہے کہ جو حکم اس آیت میں مذکور ہے اس کا تعلق اللہ تعالی کے اسی پیارے نام سے ہے - حصہ دوم


    25: Unniswan Qaida – Quran majeed ki ayaat ka ekhtataam Allah taala ke asma ul husna se honay ka matlab yeh hai ke jo hukum is aayat mein mazkoor hai iska talluq Allah taala kay isi pyarey naam se hai – Part 3

    25: انیسواں قاعدہ - قرآن مجید کی آیات کا اختتام اللہ تعالی کے اسماء الحسنی سے ہونے کا مطلب یہ ہے کہ جو حکم اس آیت میں مذکور ہے اس کا تعلق اللہ تعالی کے اسی پیارے نام سے ہے - حصہ سوم


    26: Unniswan Qaida – Quran majeed ki ayaat ka ekhtataam Allah taala ke asma ul husna se honay ka matlab yeh hai ke jo hukum is aayat mein mazkoor hai iska talluq Allah taala kay isi pyarey naam se hai – Part 4

    26: انیسواں قاعدہ - قرآن مجید کی آیات کا اختتام اللہ تعالی کے اسماء الحسنی سے ہونے کا مطلب یہ ہے کہ جو حکم اس آیت میں مذکور ہے اس کا تعلق اللہ تعالی کے اسی پیارے نام سے ہے - حصہ چہارم


    27: Beeswan Qaida – Quran majeed muhkam hai aik Aitbaar sey, mutashabeh hai doosrey Aitbaar sey aur muhkam mutashabeh hai teesrey Aitbaar sey

    27: بیسواں قاعدہ - قرآن مجید محکم ہےایک اعتبار سے , متشابہ ہے دوسرے اعتبار سے اور محکم متشابہ ہے تیسرے اعتبار سے


    28. Ekkeeswan Qaydah – Quran Majeed apnee irshadat mein jaari rehta hai zamane aur ahwaal ke sath sath apne ehkaam mein jo urf aur awaid ki taraf jinka rujoo hota hai

    28. اکیسواں قاعدہ - قرآن مجید جو ہے اپنے ارشادات میں جاری رہتا ہے زمانے اور احوال کے ساتھ ساتھ اپنے احکام میں جو عرف اور عوائد کی طرف جن کا رجوع ہوتا ہے


    35. Chaubiswan Qaydah – Quran Majeed rahnumai karta hai tavassut, aitedal, miyanarawi aur umoor mein aitedal ki aur muzammat karta hai kotahi, ghuloo aur hadd sey tajawwaz karne ki

    35. چوبیسواں قاعدہ: قرآن مجيد رہنمائی کرتا ہے توسط, اعتدال میانہ راوی اور امور میں اعتدال کی اور مذمت کرتا ہے کوتاہی, غلو اور حد سے تجاوز کرنے کی


    36. Pacheeswan Qaydah – Allah taala ki jo hadein hain unki hifazat ka hukm diya gaya hai aur mana kiya gaya hai unse tajawaz karne aur qareeb jaaney se

    36. پچیسواں قاعدہ - اللہ تعالی کی جو حدیں ہیں ان کی حفاظت کا حکم دیا گیا ہے اور منع کیا گیا ہے ان سے تجاوز کرنے اور قریب جانے سے

    37. Chabbiswan Qaydah – Asal baat yeh hai ke jin ayaat mein qayd moujood hai un ayaat ke ehkaam nahi saabit hotay magar un quyood ke sath jo qaydein laga di gayi hain magar Istasna’a hai bohat thori si ayaat mein

    37. چھبیسواں قاعدہ - اصل بات یہ ہے کہ جن آیات میں قید موجود ہے ان آیات کے احکام نہیں ثابت ہوتے مگر ان قیود کے ساتھ جو قیدیں لگا دی گئی ہیں مگر استثناء ہے بہت تھوڑی سی آیات میں

    38. Chabbiswan Qaydah – Asal baat yeh hai ke jin ayaat mein qayd moujood hai un ayaat ke ehkaam nahi saabit hotay magar un quyood ke sath jo qaydein laga di gayi hain magar Istasna’a hai bohat thori si ayaat mein – Part2

    38. چھبیسواں قاعدہ - اصل بات یہ ہے کہ جن آیات میں قید موجود ہے ان آیات کے احکام نہیں ثابت ہوتے مگر ان قیود کے ساتھ جو قیدیں لگا دی گئی ہیں مگر استثناء ہے بہت تھوڑی سی آیات میں - حصہ دوم

    39. Chabbiswan Qaydah – Asal baat yeh hai ke jin ayaat mein qayd moujood hai un ayaat ke ehkaam nahi saabit hotay magar un quyood ke sath jo qaydein laga di gayi hain magar Istasna’a hai bohat thori si ayaat mein – Part 3

    39. چھبیسواں قاعدہ - اصل بات یہ ہے کہ جن آیات میں قید موجود ہے ان آیات کے احکام نہیں ثابت ہوتے مگر ان قیود کے ساتھ جو قیدیں لگا دی گئی ہیں مگر استثناء ہے بہت تھوڑی سی آیات میں - حصہ سوم


    40. Chabbiswan Qaydah – Asal baat yeh hai ke jin ayaat mein qayd moujood hai un ayaat ke ehkaam nahi saabit hotay magar un quyood ke sath jo qaydein laga di gayi hain magar Istasna’a hai bohat thori si ayaat mein – Part 4

    40. چھبیسواں قاعدہ - اصل بات یہ ہے کہ جن آیات میں قید موجود ہے ان آیات کے احکام نہیں ثابت ہوتے مگر ان قیود کے ساتھ جو قیدیں لگا دی گئی ہیں مگر استثناء ہے بہت تھوڑی سی آیات میں - حصہ چہارم


    41. Chabbiswan Qaydah – Asal baat yeh hai ke jin ayaat mein qayd moujood hai un ayaat ke ehkaam nahi saabit hotay magar un quyood ke sath jo qaydein laga di gayi hain magar Istasna’a hai bohat thori si ayaat mein – Part 5

    41. چھبیسواں قاعدہ - اصل بات یہ ہے کہ جن آیات میں قید موجود ہے ان آیات کے احکام نہیں ثابت ہوتے مگر ان قیود کے ساتھ جو قیدیں لگا دی گئی ہیں مگر استثناء ہے بہت تھوڑی سی آیات میں - حصہ پنجم


    42. Sattaiswan Qaydah -

    42. Sattaiswan Qaidah – Muhtarazat jinse bachna hai un cheezon ka zikr quran Majeed mein har muwazey mein maujood hai jab unki shadeed haajat hoti hai

    42. ستائیسواں قاعدہ - محترزات جن سے بچنا ہے ان چیزوں کا ذکر قرآن مجید میں ہر مواضع میں موجود ہے جب ان کی شدید حاجت ہوتی ہے


    44. Unattiswan Qaidah – Quran majeed samajhney se jo fawaid miltey hain aur uloom al quran ki mukhtalif jo ijnaas hain unko samajhney ke talluq se

    44. انتیسواں قاعدہ - قرآن مجید سمجھنےسے جو فوائد ملتے ہیں اور علوم القرآن کی مختلف جو اجناس ہیں ان کو سمجھنے کے تعلق سے


    45. Unattiswan Qaidah – Quran majeed samajhney se jo fawaid miltey hain aur uloom al quran ki mukhtalif jo ijnaas hain unko samajhney ke talluq se – Part2

    45. انتیسواں قاعدہ - قرآن مجید سمجھنےسے جو فوائد ملتے ہیں اور علوم القرآن کی مختلف جو اجناس ہیں ان کو سمجھنے کے تعلق سے - حصہ دوم

    46. Teeswan qaida – Allah taala ke Asma ul Husna par imaan kay teen arkaan hain

    46. تیسواں قاعدہ - اللہ تعالی کے اسماء الحسنیٰ پر ایمان کے تین ارکان ہیں


    1- اللہ تعالیٰ کے نام پر ایمان
    2- اللہ تعالی کا نام جس پر دلالت کرتا ہے اس پر ایمان
    3- ان آثار پر ایمان جو ان سے تعلق رکھتے ہیں

    48. Batteeswan qaida: Jab Allah taala kisi cheez ka hukm dete hain to is mein iski zidd nahi bhi hoti hai, aur jab kisi cheez se mana farmatay hain is mein iski zid hukm bhi hota hai

    48. بتیسواں قاعدہ: جب اللہ تعالی کسی چیز کا حکم دیتے ہیں تو اس میں اس کی ضد نھی بھی ہوتی ہے،اور جب کسی چیز سے منع فرماتے ہیں اس میں اس کی ضد حکم بھی ہوتا ہے،



    جب اللہ تعالی اپنی ثنا فرماتے ہیں یا اپنے اولیاء اور اصفیا کی تعریفیں بیان کرتے ہیں نقائص کی نفی کرتے ہوئے تو اس سے مراد کمال کو ثابت کرنا ہوتا ہے۔

    49. Taiteeswan Qaidah: Quran majeed mein dil ki beemariyon ki do qismein hain – Shukook o shubhat aur Shahwat o Moharramat

    49. تینتیسواں قاعدہ: قرآن مجید میں دل کی بیماریوں کی دو قسمیں ہیں - شکوک و شبہات اور شھوات و محرمات



    50. Chauteeswan qaidah – Quran Majeed mein kayi ayaat mein yeh dalalat hai ke jo shakhs is cheez ko tark kar deta hai jo iske liye naffa bakhsh hai jab ke woh usay pa sakta hai to usay yeh saza di jati hai ke woh nuqsandeh cheez mein mashghool ho jata hai aur usay naffa bakhash cheez ki taufeeq nahi milti

    50. چونتیسواں قاعدہ: قرآن مجید میں کئی آیات میں یہ دلالت ہے کہ جو شخص اس چیز کو ترک کر دیتا ہے جو اس کے لیے نفع بخش ہے جب کہ وہ اسے پا سکتا ہے تو اسے یہ سزا دی جاتی ہے کہ وہ نقصان دہ چیز میں مشغول ہو جاتا ہے اور اسے نفع بخش چیز کی توفیق نہیں ملتی