052: ghalat fehmi ka radd – aap kehte hain hukmaran ke khilaaf juloos, jalsay nikalna sharaan jayez nahi, lekin hamaray paas Daleel hai ke makkah mein hazrat Umar aur Hamza ( رضی اللہ عنهما ) naay juloos nikala tha
052: غلط فہمی کا رد - آپ کہتے ہیں حکمران کے خلاف جلوس، جلسے نکالنا شرعا جائز نہیں، لیکن ہمارے پاس دلیل ہے کہ مکہ میں حضرت عمر اور حمزہ(رضی اللہ عنهما) نے جلوس نکالا تها.
053: ghalat fehmi ka radd – aap kehte hain hukmaran ke khilaaf nikalna yeh Khawarij ka manhaj hai, lekin jab yahi kharji hukmaran ko giranay mein kamyaab ho jata hai to tum log kehte ho iski farmabardari karo
053: غلط فہمی کا رد - آپ کہتے ہیں حکمران کے خلاف نکلنا یہ خوارج کا منہج ہے، لیکن جب یہی خارجی حکمران کو گرانے میں کامیاب ہو جاتا ہے تو تم لوگ کہتے ہو اس کی فرمانبرداری کرو.
054: ghalat fehmi ka radd – hum hukmraanon ke khilaaf is liye karwaiyan karte hain kyunkay hum musalman mulk qaim karna chahtay hain. aur yeh is waqt tak mumkin nahi jab tak ke yeh zalim hukmaran baithey hain
054: غلط فہمی کا رد - ہم حکمرانوں کے خلاف اس لیے کاروائیاں کرتے ہیں کیونکہ ہم مسلمان ملک قائم کرنا چاہتے ہیں. اور یہ اس وقت تک ممکن نہیں جب تک کہ یہ ظالم حکمران بیٹهے ہیں
056: ghalat fehmi ka radd – jung mouta mein jab Zaid ban Harisa , Jaffer bin abi taalib aur Abdullah bin Rawah( رضی اللہ عنہم اجمعین ) shaheed huwey to Khalid bin Waleed ( رضی اللہ عنہ ) ko Ameer banaya baghair nabi ( صلی اللہ علیہ وسلم ) ke ijazat ke. agar woh Ameer bana satke hain to aaj hamein kyun roka jata hai.
056: غلط فہمی کا رد - جنگ موتہ میں جب زید بن حارثہ، جعفر بن ابی طالب اور عبد اللہ بن رواحہ(رضی اللہ عنہم اجمعین) شہید ہوئے تو خالد بن ولید(رضی اللہ عنہ) کو امیر بنایا بغیر نبی(صلی اللہ علیہ وسلم) کہ اجازت کے. اگر وہ امیر بنا سکتے ہیں تو آج ہمیں کیوں روکا جاتا ہے.
057: ghalat fehmi ka radd – Ain Jalut jung ke moqa par Saif deen qutz ne apne aap ko misr ke upar hukmaran mutayyan kar diya aur jihad ka hukum diya aur ulama ne bhi unka saath diya. to agar yeh shakhs Ameer ban sakta hai to aap hamein kyun mana karte hain .
057: غلط فہمی کا رد - عین جالوت جنگ کے موقعہ پر سیف دین قطر نے اپنے آپ کو مصر کے اوپر حکمران متعین کر دیا اور جہاد کا حکم دیا اور علماء نے بهی ان کا ساته دیا. تو اگر یہ شخص امیر بن سکتا ہے تو آپ ہمیں کیوں منع کرتے ہیں.
058: ghalat fehmi ka radd – Nabi kareem (sallallahu alayhi wasalam) ke zamane mein aik shakhs tha jisay abu hukum kaha jata tha. aur woh logon ke beech mein faislay kya karta tha. aur faislay Ameer karte hain
058: غلط فہمی کا رد - نبی کریم( صلی اللہ علیہ وسلم ) کے زمانے میں ایک شخص تها جسے ابو حکم کہا جاتا تها. اور وہ لوگوں کے بیچ میں فیصلے کیا کرتا تها. اور فیصلے امیر کرتے ہیں
060: ghalat fehmi ka radd – Sheikh ul islam Ibn Taymiyah ne baghair Ameer ke jihad kya, to baaz auqaat aisi soorten bhi ho sakti hain ke baghair Ameer ke jehaad kya ja sakta hai
060: غلط فہمی کا رد - شیخ الاسلام ابن تیمیہ نے بغیر امیر کے جہاد کیا، تو بعض اوقات ایسی صورتیں بهی ہو سکتی ہیں کہ بغیر امیر کے جہاد کیا جاسکتا ہے
061: ghalat fehmi ka radd – Ameer banana sharia mein jayez hai agar teen log safar mein hon to aik ko Ameer banana laazmi hota hai. to jab hum nikaltay hain to aik ka Ameer bana letay hain aur woh jo hukm deta hai is par hum amal kartey hain.
061: غلط فہمی کا رد - امیر بنانا شرع میں جائز ہے اگر تین لوگ سفر میں ہوں تو ایک کو امیر بنانا لازمی ہوتا ہے. تو جب ہم نکلتے ہیں تو ایک کا امیر بنا لیتے ہیں اور وہ جو حکم دیتا ہے اس پر ہم عمل کرتے ہیں
062: ghalat fehmi ka radd – aaj kal ke zamaney mein jehaad ke liye kisi hukmaran ki ijazat zaroori nahi hai. kyunkay aaj ke daur mein koi bhi insaaf karne wala hukmaran maujood hi nahi
062: غلط فہمی کا رد - آج کل کے زمانے میں جہاد کے لیے کسی حکمران کی اجازت ضروری نہیں ہے. کیونکہ آج کے دور میں کوئی بهی انصاف کرنے والا حکمران موجود ہی نہیں
063: ghalat fehmi ka radd – jitni bhi ahadees hain hukmaran ki farmabardari ke mutaliq yeh un hukmraanon ke liye nahi hain jo mulkon par haakim ban kar baithey huwey hain. yeh ahadees to un Khulfa ke liye thi jo poori ummat ke khalifa thay. aur na aaj khilafat hai aur nah hi un ke hukmraanon ki baiyat hai
063: جتنی بهی احادیث ہیں حکمران کی فرمانبرداری کے متعلق یہ ان حکمرانوں کے لیے نہیں ہیں جو ملکوں پر حاکم بن کر بیٹهے ہوئے ہیں. یہ احادیث تو ان خلفاء کے لیے تهی جو پوری امت کے خلیفہ تهے. اور نہ آج خلافت ہے اور نہ ہی ان کے حکمرانوں کی بیعت ہے
065: ghalat fehmi ka radd – jab hum safeer ya barri shakhsiyat ko ighwa karte hain to hum apni baatein Manwa letay hain aur hum ne dekha hai ki yeh tareeqa bilkul durust hai
065: غلط فہمی کا رد - جب ہم سفیر یا بڑی شخصیت کو اغوا کرتے ہیں تو ہم اپنی باتیں منوا لیتے ہیں اور ہم نے دیکها ہے کی یہ طریقہ بلکل درست ہے.
066 : jab hum koi bomb damahka karte hain to hamara maqsad kafir ko qatal karna hota hai lekin baaz masoom jaanen b_h jati hain. agar dosray log martay hain to koi harj nahi. aur Daleel ke tor par rasool ( sale Allah aleh wasallam ) ki yeh hadees bayan karte hain : khsf mein log maray hain, har kisi ki apni niyat hai, qayamat ke din jo ach_ha t_ha usay ach_ha ajar miley ga aur jo bura t_ha usay bura badla miley ga
066: جب ہم کوئی بم دهماکہ کرتے ہیں تو ہمارا مقصد کافر کو قتل کرنا ہوتا ہے لیکن بعض معصوم جانیں بهی جاتی ہیں. اگر دوسرے لوگ مرتے ہیں تو کوئی حرج نہیں. اور دلیل کے طور پر رسول(صلی اللہ علیہ وسلم) کی یہ حدیث بیان کرتے ہیں: خسف میں لوگ مرے ہیں، ہر کسی کی اپنی نیت ہے، قیامت کے دن جو اچها تها اسے اچها اجر ملے گا اور جو برا تها اسے برا بدلہ ملے گا.
067 : hum masoom logon ko qatal nahi karna chahtay lekin thanay shehron ke andar hain aur hum nay un ko urana hai, to majboron hamein masoom jaanun ka qatal karna parta ha
067: ہم معصوم لوگوں کو قتل نہیں کرنا چاہتے لیکن تهانے شہروں کے اندر ہیں اور ہم نے ان کو اڑانا ہے، تو مجبورا ہمیں معصوم جانوں کا قتل کرنا پڑتا ہے
069: ghalat fehmi ka radd – kya farq hai aap logon mein aur Rafadi Shia aur tableeghi jamaat walon mein, woh bhi kehte hain jehaad nahi hai aur aap bhi kehte ho aaj jehaad nahi hai.
069: غلط فہمی کا رد - کیا فرق ہے آپ لوگوں میں اور رافضی شیعہ اور تبلیغی جماعت والوں میں، وہ بهی کہتے ہیں جہاد نہیں ہے اور آپ بهی کہتے ہو آج جہاد نہیں ہے.
070: ghalat fehmi ka radd – Sheikh ul islam Ibn Taimiyyah Mujahid thay aur aapnay apne daroose mein barbar unke fatwa bayan karte hain ke unhon ney jehaad se roka hai. yeh taajjub ki baat hai
070: غلط فہمی کا رد - شیخ الاسلام ابن تیمیہ مجاہد تهے اور آپ اپنے دروس میں باربار ان کے فتوی بیان کرتے ہیں کہ انهوں نے جہاد سے روکا ہے. یہ تعجب کی بات ہے.
073: ghalat fehmi ka izala – jis cheez par hum muttafiq hain is par hum jama ho jatay hain aur jis cheez par hamara ikhtilaaf hai hum khamoshi ikhtiyar karte hain
073: غلط فہمی کا ازالہ - جس چیز پر ہم متفق ہیں اس پر ہم جمع ہو جاتے ہیں اور جس چیز پر ہمارا اختلاف ہے ہم خوموشی اختیار کرتے ہیں
☆ جہاد اور مجاہدین کے متعلق بعض غلط فہمیاں - حصہ سوئم☆
077 : aap log log kehte hain ke hukmaran ki farmabardari karni chahay jab taq woh Allah taala ki nafarmani ka hukum nah day. lekin aap is baat par saabit nahi rehtay kyunkay jab hukmaran jehaad se rokta hai to aap is ki farmabardari karte hain. aakhir yeh taaraud kyun aap logon ke qoul mein ?
077: آپ لوگ لوگ کہتے ہیں کہ حکمران کی فرمانبرداری کرنی چاہے جب تک وہ اللہ تعالی کی نافرمانی کا حکم نہ دے. لیکن آپ اس بات پر ثابت نہیں رہتے کیونکہ جب حکمران جہاد سے روکتا ہے تو آپ اس کی فرمانبرداری کرتے ہیں. آخر یہ تعارض کیوں آپ لوگوں کے قول میں؟
078 : nabi ( salalahu aleh wasallam ) ney farmaya : sab se afzal jehaad woh hai jo hukmaran ke samnay koi haq ki baat kere. aur tum log kehte ho hukmaran ki farmabardari ki jaye .
078: نبی(صلی اللہ علیہ وسلم) نے فرمایا: سب سے افضل جہاد وہ ہے جو حکمران کے سامنے کوئی حق کی بات کرے. اور تم لوگ کہتے ہو حکمران کی فرمانبرداری کی جائے.
079 : jo shakhs yeh kaam karta hai woh muskura raha hota hai is kaam ke baad to is ka muskrna Daleel hai ke woh sahih manhaj par t_ha. is ko jannat ki hooren nazar aa rahi hoti hain
079: جو شخص یہ کام کرتا ہے وہ مسکرا رہا ہوتا ہے اس کام کے بعد تو اس کا مسکرانہ دلیل ہے کہ وہ صحیح منحج پر تها. اس کو جنت کی حوریں نظر آرہی ہوتی ہیں
082 : jo haadsa 11 September 2001 ko paish aaya is ki basharat 1400 saal pehlay Allah taala nay quran Majeed mein surah tauba aayat number 109 mein bayan kar di tha
082: جو حادثہ 11 ستمبر 2001 کو پیش آیا اس کی بشارت 1400 سال پہلے اللہ تعالی نے قرآن مجید میں سورہ توبہ آیت نمبر 109 میں بیان کر دی تهی.
085 : tum logon ko khuwa makhuwa dartay ho. mout se kya darna woh to aik din aakay rahay gi, agar mout aagai to shahadat hai aur agar bistar par mout aagai to buzz dili hai. aur tumhari wajah se logon ke dilon mein khauf betah gaya. tumhay yeh kehna chahay t_ha ke jehaad karo, bas! roktay kyun ho khud b_h mout se dartay ho aur doosron ko b_h buzdil banatay ho .
085: تم لوگوں کو خواہ مخواہ ڈارتے ہو. موت سے کیا ڈرنا وہ تو ایک دن آکے رہے گی، اگر موت آگئی تو شہادت ہے اور اگر بستر پر موت آگئی تو بز دلی ہے. اور تمهاری وجہ سے لوگوں کے دلوں میں خوف بیٹه گیا. تمهیں یہ کہنا چاہے تها کہ جہاد کرو، بس! روکتے کیوں ہو خود بهی موت سے ڈرتے ہو اور دوسروں کو بهی بزدل بناتے ہو.
086 : Allah taala ne farmaya hai : tayyar karo apni istetat ke mutabiq aur jehaad ki tayari mein jo cheez istemaal hoti hai. tikka tum darahoo, dehshat pehlaoo Allah taala ke dushmanon mein. to yeh Daleel hai ke kafiroon mein dehshat pehlani chahiye .
086: اللہ تعالی نے فرمایا ہے: تیار کرو اپنی استطاعت کے مطابق اور جہاد کی تیاری میں جو چیز استعمال ہوتی ہے. تکہ تم ڈراو، دہشت پهیلاو اللہ تعالی کے دشمنوں میں. تو یہ دلیل ہے کہ کافروں میں دہشت پهیلانی چاہیے.
088 : jo jamaat aaj jehaad kar rahi hai, yeh wohi firqa Najia hai, jis ke mutaliq nabi kareem ( salalahu aleh wasalam ) ne farmaya : ke meri ummat mein se aik aisa firqa ho ga jo haq par zahir hoga usay koi daba nahi sakay ga aur woh kamyaab giroh hoga
088: جو جماعت آج جہاد کر رہی ہے، یہ وہی فرقہ ناجیہ ہے، جس کے متعلق نبی کریم(صلی اللہ علیہ وسلم) نے فرمایا: کہ میری امت میں سے ایک ایسا فرقہ ہو گا جو حق پر ظاهر ہوگا اسے کوئی دبا نہیں سکے گا اور وہ کامیاب گروہ ہوگا.
089 : hum sabab ko ikhtiyar karte hue, Allah taala par barohoosa karte hue jehaad karte hain aur hamein yaqeen hai ke aaj nahi to kal zaroor Allah taala hamein kamyaab krea ga
089: ہم سبب کو اختیار کرتے ہوئے، اللہ تعالی پر بهروسہ کرتے ہوئے جہاد کرتے ہیں اور ہمیں یقین ہے کہ آج نہیں تو کل ضرور اللہ تعالی ہمیں کامیاب کرئے گا.
091 : baaz log kehte hain hamaray paas taaqat hai is liye hukoomat ke khilaaf karwaiyan karte hain. aur baaz kehte hain ke hamaray paas taaqat nahi hai is liye hum khud kash hamlay karte hain. kya dono baton mein taarud nahi ?
091: بعض لوگ کہتے ہیں ہمارے پاس طاقت ہے اس لیے حکومت کے خلاف کاروائیاں کرتے ہیں. اور بعض کہتے ہیں کہ ہمارے پاس طاقت نہیں ہے اس لیے ہم خود کش حملے کرتے ہیں. کیا دونوں باتوں میں تعارض نہیں؟