[put_wpgm id=2]
  • No categories
  • 51. Qaida-35: Quran Majeed mein kayee ayaat mein do maslehton (achaiyon) mein se aala Maslehat ki raghbat dilayee gayi hai aur do mafsadon (nuqsaan) mein se kam mafsadah hai usay muqaddam karna hai aur is cheez se mana karna hai jis mein mafsadah maslehat se ziyada hai

    51. پینتیسواں قاعدہ: قرآن مجید میں کئی آیات میں دو مصلحتوں ( اچھائیوں) میں سے اعلی مصلحت کی رغبت دلائی گئی ہے اور دو مفسدوں (نقصان) میں سے کم مفسدہ ہے اسے مقدم کرنا ہے اور اس چیز سے منع کرنا ہے جس میں مفسدہ مصلحت سے زیادہ ہے۔



    52. Qaida 36: Quran Majeed ka tareeqa zyadti karne waley se badlay ki ijazat aur iska muqaabla is ke barabar ki zyadti se karna hai aur iske zulm se mana karna hai aur dar guzar aur ahsaan karne ki taraf amaada karna hai

    52. چھتیسواں قاعدہ: قرآن مجید کا طریقہ زیادتی کرنے والے سے بدلے کی اجازت اور اس کا مقابلہ اس کے برابر کی زیادتی سے کرنا ہے اور اس کے ظلم سے منع کرنا ہے اور در گزر اور احسان کرنے کی طرف آمادہ کرنا ہے۔



    53. Qaida 37: Allah taala ne bandon ke aamaal par ehkaam ka dar-o-madar niyaton aur iradon ki bunyaad par rakha hai

    53. سینتیسواں قاعدہ: اللہ تعالیٰ نے بندوں کے اعمال پر احکام کا دارومدار نیتوں اور ارادوں کی بنیاد پر رکھا ہے۔



    54. Qaida 38 – Quran majeed main bohat saari ayaat hain jo tootay huway dilon ko jornay ki taraf raghbat dilati hain

    54. اڑتیسواں قاعدہ - قرآن مجيد میں بہت ساری آیات ہیں جو ٹوٹے ہوئے دلوں کو جوڑنے کی طرف رغبت دلاتی ہیں


    61. Qaida 41 – Quran Majeed mein Allah taala ka apne bandoun ki rahnumayi ka tareeqa

    61. اکتالیسواں قاعدہ - قرآن مجید میں اللہ تعالیٰ کا اپنے بندوں کی رہنمائی کا طریقہ


    اللہ تعالی اپنے بندوں کی رہنمائی کرتا ہے اپنی کتاب میں عمل کے اعتبار سے کہ ان کی نظر قاصر ہو اسی حاضر حالت میں جس میں وہ ہیں عمل کے اعتبار سے اور اس عمل کی رغبت دلانے کے لیے اور اس کی ضد سے ڈرانے کے لیے

    63. Qaida 42 – Quran Majeed mein Allah taala aur uskey Rasool ﷺ kay huqooq

    63. بیالیسواں قاعدہ - قرآن میں الله تعالیٰ اور اس کے رسول ﷺ کے حقوق


    اللہ تعالی نے قرآن مجید میں اپنے خاص حق اور اپنے پیارے پیغمبر صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے خاص حق اور دونوں کا جو مشترک حق ہے اس کو بیان کیا ہے بلکہ اس کی تمییز بیان کی ہے

    64. Qaida 43 – Allah ka hukm har muamlay mein tehqeeq karney ka aur jaldbazi chorney ka

    64. تینتالیسوں قاعدہ - اللہ کا حکم ہر معاملے میں تحقیق کرنے کا اور جلدبازی چھوڑنے کا


    اللہ تعالی حکم دیتا ہے ان امور میں تحقیق کرنے اور جلدبازی نہ کرنے سے جن امور کے عواقب سے خدشہ ہوتا ہے اور ان خیر کے امور کی طرف رغبت کرنے سے جن امور کے چھوٹنے کا خدشہ ہوتا ہے۔

    65. Qaida 44 – Nafs ke ghair fitri melaan ke mutalliq qaida

    65. چوالیسواں قاعدہ - نفس کے غیر فطری میلان کے متعلق قاعدۃ


    جب کسی ایسی چیز کی طرف میلان کا خدشہ ہوتا ہے جس کی طرف نفس کا میلان نہیں ہونا چاہیے تو اللہ تعالی اسے اس میلان کی وجہ سے خیر کے چھوٹنے یا نقصان کے ہونے کی یاددہانی کراتا ہے

    68. Qaida 46 – Quran Majeed mein Allah taala ke hukm ke mutalliq qaida

    68. قرآن مجید میں اللہ تعالی کے حکم کے متعلق قاعدہ


    جس چیز کا حکم اللہ تعالی نے قرآن مجید میں دیا ہے یا تو اس کے لیے ہے جو اس حکم میں داخل نہیں ہے اور اس کو حکم اس لیے دیا ہے تاکہ وہ اس حکم میں داخل ہو جائے اور جو اس حکم میں داخل ہو چوکا ہے اس کو حکم اس لیے دیا ہے تاکہ وہ اس کی اصلاح کرے اور جو اس سے چھوٹ گیا ہے تو وہ اس کی تکمیل کرے۔

    69. Qaida 47 – Allah taala ke hukum bayan karney ka qaida

    69. سینتالیسواں قاعدہ - اللہ تعالٰی کے حکم بیان کرنے کا قاعدہ


    اگر آیات کا سیاق و سباق خاص أمور کے تعلق سے ہو اور اللہ تعالی ان پر حکم لگانے کا ارادہ کرتا ہو اور وہ حکم اس کے لیے خاص نہ ہو بلکہ اس کے علاوہ بھی شامل ہو تو اللہ تعالی عام حکم لے کر آتا ہے

    71. Qaida 49 – Allah taala jab kisi cheez se mana karta hai to iske badlay is sey behtar cheez ata karta hai

    71. انچاسواں قاعدہ - اللہ تعالیٰ جب کسی چیز سے منع کرتا ہے تو اس کے بدلے اس سے بہتر چیز عطا کرتا ہے

    73. Qaida 51 – Part 1 – Quran mein dua ki qismein

    73. اکیانواں قاعدہ - حصہ اول - قرآن ميں دعاء کی قسمیں


    جب بھی قرآن مجید میں دعا کا حکم ہوا ہے اور غیر اللہ کی دعا سے منع کیا گیا ہے اور دعا کرنے والوں کی تعریف کی گئی ہے تو اس سے مراد دعاء المسألة اور دعا العبادۃ ہے

    76. Qaida 53 – Ibadat mein ajr mushaqqat ke mutabiq hai aur agar asaani aati hai to yeh Allah ki taraf se hai

    76. ترپنواں قاعدہ - عبادت میں اجر مشقت کے مطابق ہے اور اگر آسانی آتی ہے تو یہ اللہ کی طرف سے ہے


    قرآن مجید کے قاعدے میں سے یہ قاعدہ ہے کہ قرآن مجید یہ بیان کرتا ہے کہ آجر وثواب عبادت کے راستے میں مشقت کے مطابق ہوتا ہے اور اس کے ساتھ یہ بھی بیان کرتا ہے کہ عبادت کے راستے میں آسانی اللہ تعالیٰ کے کرم و احسان سے ہے اور اس سے عبادت کے آجر میں کوئی کمی نہیں ہوتی

    77. Qaida 54 – Kisi cheez ki nafi is ke bay fayda honay par dalalat karti hai

    77. چونواں قاعدہ - کسی چیز کی نفی اس کے بے فائدہ ہونے پر دلالت کرتی ہے


    اللہ تعالیٰ کسی چیز کی موجودگی میں بھی اس کی کثرت سے نفی کردیتا ہے جب وہ بہ فائدہ اور بہ مقصد ہوجاتی ہے

    78. Qaida 55 – Bandey ko apney aamaal ka aur jo isne ‌ jari kiya aur jinka wo sabab bana un sabka ajar milta hai

    78. پچپنواں قاعدہ - بندے کو اپنے اعمال کا اور جو اس نے‌ جاری کیا اور جن کا وہ سبب بنا ان سب کا اجر ملتا ہے


    بندے کے لیے اس عمل کا اجر وثواب لکھ دیا جاتا ہے جو اس نے خود کیا ہو اور اس عمل کا اجر بھی مکمل لکھ دیا جاتا ہے جو اس نے خود تو شروع کیا ہو لیکن اس کو مکمل کرنے سے عاجز ہو گیا ہو اور اس عمل کا بھی اجر لکھ دیا جاتا ہے جو اس کی وجہ سے ہوا ہے۔

    79. Qaida 56 – Musalmanoon ke masaleh ke talluq se qaida.Tamam maslehtein kaisay hasil ki jati hain?

    79. چھپنواں قائدہ - مسلمانوں کے مصالح کے تعلق سے قاعدہ ۔ تمام مصلحتیں کیسے حاصل کی جاتی ہیں؟


    قرآن مجید مسلمانوں کی تمام مصلحتوں کی طرف رہنمائی کرتا ہے اور اگر سب لوگوں سے یہ حاصل کرنا ممکن نہ ہو تو مسمانوں میں سے وہ جو کسی مصلحت کو حاصل کرنے کی طاقت یا ہنر رکھتے ہیں وہ اس کو حاصل کرنے میں مصروف ہو جائے اور اپنا وقت لگا دے تاکہ تمام مسلمانوں کی مصلحت قائم ہو جائے اور سب کا ایک ہی رخ ہو جائے یعنی سب مصلحتیں حاصل ہو جائیں۔

    80. Qaida 57 – Zameen o aasman pe ghaur o fikr karney ke Allah taala ke hukum ka asal maqsad kya hai aur is ghaur fikr ka tauheed se kya talluq hai.

    80. قائدہ 57 - زمین و آسمان پر غور وفکر کرنے کا اللہ تعالی کے حکم کا اصل مقصد کیا ہے اور اس غور وفکر کا توحید سے کیا تعلق ہے

    81. Qaida 58 – Jab Allah taala apne Ambia aur khaas bandon kay kaamil sifaat aur khoobiyon se unka sharf zahir karna chahta hai to inhein doosron ke kamaal mein nuqs dikha deta hai jo kamaal ko haasil karne ki tayariyon mein lagey rehtay hain

    81. قاعده 58 - جب اللہ تعالی اپنے انبیاء اور خاص بندوں کے کامل صفات اور خوبیوں سے ان کا شرف ظاہر کرنا چاہتا ہے تو انہیں دوسروں کے کمال میں نقص دکھا دیتا ہے جو کمال کو حاصل کرنے کی تیاریوں میں لگے رہتے ہین


    83. Qaida 60 – Taleem ke talluq se qaida jiski taraf Allah taala ne rahnumai farmai hai apni Kitaab (Quran Majeed) mein

    83. قاعده 60 - تعلیم کے تعلق سے قاعدہ جس کی طرف اللہ تعالی نے رہنمائی فرمائی ہے اپنی کتاب (قرآن مجید) میں


    1. جو لمبے قصے ہیں پہلے آسان لفظوں میں بیان کرتے ہیں اور پر تفصیلی بیان کرتے ہیں

    2. جو بہت ہی اہم امور ہیں وہ منتقل ہو جاتے ہیں نفی اور اثبات میں اس سے اوپر والے درجے کی طرف یا اس سے نیچے والے درجے کی طرف

    84. Qaida 61 – Waqt ki ehmiyat aur tarteeb ke mutalliq qaida

    84. قاعده 61 - وقت کی اہمیت اور ترتیب کے متعلق قاعدہ


    اوقات کو جاننے اور انکی ترتیب کی اللہ تعالٰی نے ترغیب دی ہے کیونکہ اسی سے عام حکم یا خاص حکم جڑے ہوئے ہیں

    85. Qaida 62 – Sabr tamam umoor ke liye sab se bara madadgaar hai aur kisi cheez ke ilm aur khabar ke ahatay se hi sabr par ia’anat hoti hai

    85. قاعده 62 - صبر تمام امور کے لیے سب سے بڑا مددگار ہے اور کسی چیز کے علم اور خبر کے احاطے سے ہی صبر پر اعانت ہوتی ہے


    • صبر کب کیا جاتا ہے – کب کرنا چاہیے

    • صبر پر ثابت قدمی کیسے ملتی ہے

    86. Qaida 63 – Quran Majeed rahnumayi karta hai ke insaan ka husn haal(behtari) ka miyaar uska imaan aur amal saleh hai

    86. قاعده 63 - قرآن مجید رہنمائی کرتا ہے کہ انسان کا حسن حال ( بہتری ) کا معيار اسکا ایمان اور عمل صالح ہے

    87. Qaida 64 – Part 1 – Pareshan kun umoor ya shubhat ki wajah se beqarar o arzi umoor haq aur yaqeen par warid hotay hain.lekin bohat hi jald kam hotay hue khatam ho jatey hain

    87. قاعده 64 - حصہ اول - پریشان کن امور یا شبہات کی وجہ سے بے قرار و عارضی امور حق اور یقین پر وارد ہوتے ہیں۔ لیکن بہت ہی جلد کم ہوتے ہوئے ختم ہو جاتے ہیں

    88. Qaida 64 – Part 2 – Pareshan kun umoor ya shubhat ki wajah se beqarar o arzi umoor haq aur yaqeen par warid hotay hain.lekin bohat hi jald kam hotay hue khatam ho jatey hain

    88. قاعده 64 - حصہ دوم - پریشان کن امور یا شبہات کی وجہ سے بے قرار و عارضی امور حق اور یقین پر وارد ہوتے ہیں۔ لیکن بہت ہی جلد کم ہوتے ہوئے ختم ہو جاتے ہیں

    89. Qaida 65 – Quran Majeed ne mubah aur jayez umoor se mana karne ki rahnumai ki hai jab yeh umoor haraam ka rasta ya tark wajib ka baais baney

    89. قاعده 65 - قرآن مجید نے مباح اور جائز امور سے منع کرنے کی رہنمائی کی ہے، جب یہ امور حرام کا راستہ یا ترک واجب کا باعث بنے


    90. Qaida 66 – Quran Majeed kay qaiday mein se yeh hai ke aqwal aur af’aal, ikhlaq aur sifaat par dilalat karti hain

    90. قاعده 66 - قرآن مجید کے قاعدے میں سے یہ ہے کہ اقوال اور افعال، اخلاق اور صفات پر دلالت کرتے ہیں


    91. Qaida 67 – Shukook o shubhat ke waqt Quran Majeed maloom aur yaqeeni umoor ki taraf lautney ki rahnumai karta hai

    91. قاعده 67 - شکوک و شبہات کے وقت قرآن مجید معلوم اور یقینی امور کی طرف لوٹنے کی رہنمائی کرتا ہے


    92. Qaida 68 – Mutaqabil awsaf ka zikr sarahatan tafseel aur bartari bayan karne se kaafi hota hai jab dono ke beech farq maloom ho

    92. قاعده 68 - متقابل اوصاف کا ذکر صراحتاً تفصیل اور برتری بیان کرنے سے کافی ہوتا ہے جب دونوں کے بیچ فرق معلوم ہو


    93. Qaida 69 – Part 1 – Jisney bhi koi cheez Allah taala ke liye tark kar di hai ya chor di hai to Allah taala iskey badley mein is sey behtar ata farmaiye ga

    93. قاعدہ 69 - حصہ اول - جس نے بھی کوئی چیز الله تعالیٰ کے لیے ترک کر دی ہے یا چھوڑ دی ہے تو اللہ تعالیٰ اس کے بدلے میں اس سے بہتر عطا فرمائے گا


    94. Qaida 69 – Part 2 – Jisney bhi koi cheez Allah taala ke liye tark kar di hai ya chor di hai to Allah taala iskey badley mein is sey behtar ata farmaiye ga

    94. قاعدہ 69 - حصہ دوم - جس نے بھی کوئی چیز الله تعالیٰ کے لیے ترک کر دی ہے یا چھوڑ دی ہے تو اللہ تعالیٰ اس کے بدلے میں اس سے بہتر عطا فرمائے گا



    والدین کے ساتھ حسن سلوکی

    Waldain kay sath Husn e Salooki

    95. Qaida 70 – Quran tamam fasadiyon ka muqabla karne ka kafeel hai aur har qisim ke shar se mehfooz nahi raha ja sakta magar Quran Majeed ke usool aur faroo ko mazbooti se thaam lainay se

    95. قاعدہ 70 - قرآن تمام فسادیوں کا مقابلہ کرنے کا کفیل ہے اور ہر قسم کے شر سے محفوظ نہیں رہا جاسکتا مگر قرآن مجید کے اصول اور فروع کو مضبوطی سے تھام لینے سے۔