[put_wpgm id=2]
  • No categories
  • 158. Jab koi hadees nabwi sun kar kahe mayn Allah taala ki tazeem karta hon to yeh shakhs Jahmi hai

    158. جب کوئی حدیث نبوی سن کر کہے میں اللہ تعالی کی تعظیم کرتا ہوں تو یہ شخص جہمی ہے


    جب تم کسی شخص کو سنو جو یہ کہتا ہے کہ ہم بے شک اللہ تعالی کی تعظیم کرتے ہیں جب وہ اللہ تعالی کے پیارے پیغمبر صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی احادیث سنتا ہے تو خوب جان لو یقینا یہ شخص جہمی ہے


    Jab tum kisi shakhs ko suno jo yeh kehta hai ke hum beshak Allah taala ki tazeem karte hain jab wo Allah taala ke pyare paighambar (sallallahu alayhi wasallam) ki ahadees sunta hai to khoob jaanlo yaqeenan yeh shakhs Jahmi hai


    159. Jab koi shakhs Asma o sifaat ke baab mein koi sawal karey aur woh ilm haasil karna chahta hai to ussey baat karo aur iski rahnumai karo

    159. جب کوئی شخص اسماء و صفات کے باب میں کوئی سوال کرے اور وہ علم حاصل کرنا چاہتا ہے تو اس سے بات کرو اور اس کی رہنمائی کرو



    159. Part 2 – hakeem na jhagra karta na jiddal karta hai aur na hi kamzor parta hai na mudahinat se kaam leta hai balkay hikmat se kaam leta hai

    159. حصہ دوم - حکیم نہ جھگڑا کرتا نہ جدال کرتا ہے اور نہ ہی کمزور پڑتا ہے نہ مداہنت سے کام لیتا ہے بلکہ حکمت سے کام لیتا ہے۔



    159. Part 3 – Munazrey ki muzammat kay talluq sey

    159. حصہ سوم - مناظرے کی مذمت کے تعلق سے


    سیدنا عبد اللہ بن عمر رضی اللہ عنہما مناظرے کو پسند نہیں کرتے تھے اور امام مالک بن انس بھی اور وہ جو ان سے اوپر تھے اور ان کے بعد سے لے کر آج تک۔




    160. Kisi shakhs ko sahib sunnat kehna jayez nahi jab tak ke is mein sunnat ki khaslatein jama na ho jaye

    160. کسی شخص کو صاحب سنت کہنا جائز نہیں جب تک کہ اس میں سنت کی خصلتیں جمع نہ ہو جائیں





    161. Part 1 – Ahle Ahwa kay bahattar grohon ki asal char grohon say hai

    161. حصہ اول - اہل اھواء کے بہتر(72) گروہوں کی اصل چار گروہوں سے ہے


    عبد الله بن مبارك رحمه الله فرماتے ہیں:
    اہل اھواء کہ جو بہتر گروہ ہیں ان کی اصل چار گروہوں سے ہے۔
    1- القدریہ
    2- المرجئۃ
    3- الشیعہ
    4- الخوارج




    161. Part 2 – Ahle Ahwa kay bahattar grohon ki asal char grohon say hai

    161. حصہ دوم - اہل اھواء کے بہتر(72) گروہوں کی اصل چار گروہوں سے ہے

    162. Raja’at ka aqeedah Allah taala ke sath kufr hai – iskey talluq se

    162. رجعت کا عقیدہ اللہ تعالی کے ساتھ کفر ہے - اس کے تعلق سے

    163. Whoever stays neutral (neither for nor against) for Othman and Ali (May Allah be pleased with them) then he is a Shia - who will not be praised

    163. Jo tawaquf se kaam leta hai Syedna Usmaan aur Syedna Ali par to aisa shakhs shia hai iski tadeel nahi ki jayegi

    163. جو توقف سے کام لیتا ہے سیدنا عثمان اور سیدنا علی پر تو ایسا شخص شیعہ ہے اس کی تعدیل نہیں کی جائے گی

    164. Sunnat ye hai ke aap gawahi do kay bay shak woh das sahabi jinki gawahi Allah ke Pyare Paighambar (sallallahu alayhi wasallam) ney jannat ki di hai woh jannati hain

    164. سنت یہ ہے کہ آپ گواہی دو کہ بے شک وہ دس صحابی جن کی گواہی اللہ تعالی کے پیارے بیغمبر صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے جنت کی دی ہے وہ جنتی ہیں

    165. Rasool Allah (sallallahu alayhi wasalam) aur aap ki aal par ke ilawa kisi shakhs par bhi ‘salat’ ke lafz se dua karna jayez nahi hai

    165. رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم اور آپ کی آل پر کے علاوہ کسی شخص پر بھی صلاة کے لفظ سے دعا کرنا جائز نہیں ہے

    166-167. Syedna Usmaan (radiallahu anhu) kay qatal kay talluq sey aur Is Kitab ki ahmiyat kay talluq say

    166-167. سیدنا عثمان رضی اللہ عنہ کے قتل کے تعلق سے اور اس کتاب کی اہمیت کے تعلق سے



    166. یہ خوب جان لو کہ سیدنا عثمان رضی اللہ عنہ کو قتل کیا گیا ان پر ظلم کرتے ہوئے اور جس نے بھی ان کا قتل کیا وہ ظالم ہے

    167. جس نے بھی اقرار کیا جو کچھ بھی اس کتاب میں ہےاور اس پر ایمان بھی لے کر آیا ہےاور اس کو اپنا امام بنایاہے اور اس کے کسی ایک حرف پر بھی شک نہیں کیا اور نا ہی کسی حرف کا انکار کیا تو ایسا شخص صاحب سنت والجماعت ہے

    168. Jisney inkar kiya ya shak kiya Quran Majeed ke kisi ek lafz ya kisi ek harf mein ya shak kiya jo kuch Allah taala ke Pyare Paighambar (sallallahu alayhi wasallam) ki taraf se aaya hai to aisay shakhs ki Allah taala se mulaqaat jhutlanay ki haalat mein hogi

    168. جس نے انکار کیا یا شک کیا قرآن مجید کے کسی ایک لفظ یا کسی ایک حرف میں یا شک کیا جو کچھ اللہ تعالی کے پیارے پیغمبر صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی طرف سے آیا ہے تو ایسے شخص کی اللہ تعالی سے ملاقات جھٹلانے کی حالت میں ہو گی

    169. Usool sunnat mein se hai ke kisi bhi ensaan ki itaat farmabardari nahi ki jati Allah taala ki nafarmani mein

    169. اصول سنت میں سے ہے کہ کسی بھی انسان کی اطاعت و فرمانبرداری نہیں کی جاتی اللہ تعالیٰ کی نافرمانی میں ۔

    171. Jo koi gawahi nahi deta jannat ki jiske liye Allah ke pyare paighambar(sallallahu alayhi wasallam) ne jannat ki gawahi di hai to aisa shakhs biddati aur gumrah hai

    171. جو کوئی گواہی نہیں دیتا جنت کی جس کے لیے اللہ کے پیارے پیغمبر(صلی اللہ علیہ وسلم) نے جنت کی گواہی دی ہے تو ایسا شخص بدعتی اور گمراہ ہے