14: Gyarwan Qaidah: Jaissa ke quran ki Tafseer karne wala shakhs ya aalim is cheez ki maraat karta hai, is ka khusoosi ihtimaam karta hai jo lafz ki Dalalat hai is ke mutabiq hai, aur jo maienay is ke andar bhi shaamil hai, isi tareeqay se Mufassir quran ko chahiye ke woh is lafz se jo lazim maienay nikaltay hain is ki maraat ko madday nazar rakhtay hue Tafseer kere, aur khusoosi tor par woh maienay jo lazim atay hain is lafz se jis ka zikar nahi kya gaya lafz – Part 2
/14: Gyarwan Qaidah: Jaissa ke quran ki Tafseer karne wala shakhs ya aalim is cheez ki maraat karta hai, is ka khusoosi ihtimaam karta hai jo lafz ki Dalalat hai is ke mutabiq hai, aur jo maienay is ke andar bhi shaamil hai, isi tareeqay se Mufassir quran ko chahiye ke woh is lafz se jo lazim maienay nikaltay hain is ki maraat ko madday nazar rakhtay hue Tafseer kere, aur khusoosi tor par woh maienay jo lazim atay hain is lafz se jis ka zikar nahi kya gaya lafz – Part 2
14: Gyarwan Qaidah: Jaissa ke quran ki Tafseer karne wala shakhs ya aalim is cheez ki maraat karta hai, is ka khusoosi ihtimaam karta hai jo lafz ki Dalalat hai is ke mutabiq hai, aur jo maienay is ke andar bhi shaamil hai, isi tareeqay se Mufassir quran ko chahiye ke woh is lafz se jo lazim maienay nikaltay hain is ki maraat ko madday nazar rakhtay hue Tafseer kere, aur khusoosi tor par woh maienay jo lazim atay hain is lafz se jis ka zikar nahi kya gaya lafz – Part 2
14: گیارواں قاعدہ: جیسا کہ قرآن کی تفسیر کرنے والا شخص یا عالم اس چیز کی مراعت کرتا ہے،اس کا خصوصی اہتمام کرتا ہے جو لفظ کی دلالت ہے اس کے مطابق ہے،اور جو معنی اس کے اندر بھی شامل ہے،اسی طریقے سے مفسر قرآن کو چاہیے کے وہ اس لفظ سے جو لازم معنی نکلتے ہیں اس کی مراعت کو مدے نظر رکھتے ہوئے تفسیر کرے،اور خصوصی طور پر وہ معنی جو لازم آتے ہیں اس لفظ سے جس کا ذکر نہیں کیا گیا لفظ - حصہ دوم