75. Tauheed ruboobiyat ke masail ko yun pesh karna ke yahi asal imaan hai jaisa ke kitaab ”العلم یدعو للإیمان “ mein hai – ye manhaj salaf mein se nahi hai
75. توحید ربوبیت کے مسائل کو یوں پیش کرنا کہ یہی اصلِ ایمان ہے جیسا کہ کتاب ”العلم يدعو للإيمان “میں ہے - یہ منہج سلف میں سے نہیں ہے
۷۵) ليس من منهج السلف:عرض مسائل توحيد الربوبية على أنها هي إلايمان كما يفعله بعضهم مثل كتاب”العلم يدعو للإيمان“ فانه يوهم أن الإيمان هو مجرد الإيمان أن الله موجود، وان الكون له خالق، وان ما في الكون يدل عليه. فالإيمان عند السلف هو الإعتقاد الجازم بأن الله سبحانه وتعالى هو المستحق أن يعبد وحده بالعبادة فيفرد في صفاته وأفعاله وعبادته فهو قول وفعل وإعتقاد. وليس فقط أن الله موجود ومدبر للكون.
75) This is not from the methodology of the Salaf: To present the matters related to Oneness of Allah in His Lordship as if this is the fundamental of belief. Such as one of them (who does so) in his books “العلم یدعو للایمان”. He tried putting forward this illusion and impression that verily belief is only that you believe Allah is present and that someone is the Creator of this universe and whatever is within this universe points out towards that. Rather (on the contrary) the meaning of belief with the pious predecessors was that you believe with a firm belief that without a doubt Allah Alone deserves to be worshipped who is Alone in His Attributes, Actions and Worship. And that belief is the name of speech, action and creed. And this only is not belief that Allah is present and He is governing the whole universe.
۷۵) توحید ربوبیت کے مسائل کو یوں پیش کرنا کہ یہی اصلِ ایمان ہے جیسا کہ کتاب ”العلم يدعو للإيمان “میں ہےمنہج سلف میں سے نہیں، اُس نے یہ وہم وتاثر دینا چاہا کہ بے شک ایمان محض یہ ایمان ہے کہ اللہ تعالیٰ موجود ہے اور یہ کہ اس کائنات کا کوئی خالق ہےاور جو کچھ کائنات میں ہے وہ اس پر دلالت کرتا ہے، بلکہ سلف کے نزدیک ایمان یہ ہے کہ جازم اعتقاد ہو اس بات کا کہ بلاشبہ اللہ تعالیٰ ہی اکیلا عبادت کا مستحق ہے جو اپنی صفات، افعال اور عبادت میں منفرد ویکتا ہے اور ایمان قول، فعل اور اعتقاد کا نام ہے، اور فقط اِس کا نام ایمان نہیں کہ اللہ تعالیٰ موجود ہے اور اس کائنات کی تدبیر فرماتا ہے۔